شاید او روزی آمد.....

زمانی کسی را یافتم که به گمانم لایق عشق بود ،اما گذر زمان به من آموخت که هر کس لایق عشق نیست.

شاید او روزی آمد.....

زمانی کسی را یافتم که به گمانم لایق عشق بود ،اما گذر زمان به من آموخت که هر کس لایق عشق نیست.

سلامی به وسعت قلب همیشه منتظرم...

 سلامی به او که می داند همیشه چشم به راهش هستم

  سلامی به او که خوب می دانم اینک در سایه سار مهر دیگری می بالد

 سلامی به او که می دانم اینک بی من و یاد من روزها و

  شبهایش را طی می کند

 اینک باز هم می خواهم از او بنویسم

  در وبلاگ قبلیم تنها از او نوشتم و از برگشتنش

  وبلاگم را نمی دانم چرا از دست دادم بی انکه حتی مسئولین بلاگ اسکای مرا یاری کنند

  باری دیگر عضمم را جزم و اراده ام را اهنین کردم تا همه چیز را باز

 از نو شروع کنم

 با توکل به خداوند بازهم خواهم نوشت از او و برای او

   باز هم از پله اول اغاز خواهم کرد تا به اسمان دست یابم

  اینک باز هم از او و برای او خواهم نوشت

  چون هیچ گاه از زندگی و یاد و خاطرم محو نخواهد شد

  بارالاها خواستار کمک و مهرت هستم در اغاز این راه بی پایان

 همیشه منتظر بازگشتت هستم ....

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.adinehbook.com

دوست داری پولدار بشی؟ هر کلیک 80 ریال!

نه عزیزم
گاهی یه نفر به اندازه تمام دنیا می تونه واسه ادم ارزش داشته باشه

ساحل جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:10 ب.ظ

موفق باشی

ممنونم

علی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ب.ظ http://ss57.blogsky.com

دوست عزیزم لبخندزدن بی خیالی نیست.با لبخندزدن خیلی ازمسائل رامیتوان حل کرد..... (دوستی مانند ایستادن روی سیمان خیس است هرچه بیشتر بمونی رفتنت سختر میشه واگه رفتی جای پاهات برای همیشه باقی میمونه.)یه سری بهم بزن خوشحال میشم.

سلام دوست عزیز
ممنون که بهم سرزدی
موفق باشی و سربلند

شهرام یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام عزیز
واقعآ شعرهای زیبایی سرودی و من تازه متوجه شدم
که با یک شاعر خوب و با ذوق آشنا شدم
و خوشحال ومسرورم که تونستم شعرهای قشنگتو
که پر از احساس و لطافت هست بخونم
و خداوند را شکر گزارم که تو را ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد